Carte de Academie GLOBULARIA: DANA LUPȘA-THE BRAND ALCHEMIST

globularia sigla

Dana Lupșa este lector universitar doctor la Universitatea “Transilvania” din Brașov, Facultatea de Științe Economice și Administrarea afacerilor, unde predă, din 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare și branding s-a născut odată cu asociația pe care o conduce, din 2014, Asociația Happy Moms, care are ca scop susținerea femeilor și mamelor care își doresc să devină antreprenoare prin programe educaționale și networking.

Profesia de PR, consultanță în management, marketing și comunicare, cursurile de Branding și Comunicare susținute pentru publicul larg, sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea spirituală și personală, au condus la ceea ce numim azi brandul Dana Lupșa, THE BRAND ALCHEMIST!

http://www.florinarussu.ro/dana-lupsa-cum-sa-devii-un-profesionist-memorabil/

 

 

Dana Lupsa (3)

Despre esența femeii de afaceri, parfum și brand personal!

Pășește în business ca și cum ai intra pe un tărâm plin cu flori, deoarece azi ești conștientă de frumusețea poveștii tale de viață. Te afli într-un moment în care speri că esența ta identifică floarea care te reprezintă? Atunci îți recomand acest volum valoros! Pentru tine, prietenă dragă, scriu aceste rânduri.  Esența de brand e un parfum care s-a născut demult în pielea ta, pe care tu deja îl porți de ceva timp și îți aduce bucurie. Toată familia ta îl recunoaște, copilul tău s-a alăptat cu energia lui și cu sentimentul de acasă, prietenii, colegii de la serviciu întorc capul după ce treci și te invită lângă ei, simt că le dai energie și inspirație, prin simpla ta prezență!  Te fâstâcești pentru că nu mai e suficient să-ți păstrezi parfumul și floarea în condiții de seră! Fantastic! Înseamnă că afacerea ta, sau idea ta de afaceri se lasă purtată de entuziasmul unei vieți noi, însoțită de un angajament total. Ai crescut cu acest parfum, îl porți, e accesoriul care te definește și intenția lui e de a se lăsa să fie purtat în lume în fiecare zi. Sau, aș spune, ghicește floarea din care a luat naștere parfumul tău și lasă-te să înflorești, la geamul grădinii, în case, în munți, lângă apă, dă-ți timp cu sens pentru viitor! Privește-te în oglindă! Lasă-te văzută! Poartă-ți parfumul, fie că ești fotograf, profesor, bijutier, coach, avocat, medic, contabil, restaurator, istoric, arheolog, biolog, consilier, pilot, agent imobiliar, bonă, antrenor etc și BeBRANDED!

Dana Lupsa (6)

 Știu că îți dorești să devii un profesionist memorabil! Iată o unealtă academică, utilă nu doar brandingului personal, ci și brandingului comercial. BeBRANDED se adresează tuturor femeilor care intuiesc despre brand că e și o construcție conștientă, că nu e ceva ce se studiază “în timpul liber”, deși informațiile din volumul pe care îl recomand aici are pagini cu resurse atât de simplu explicate.

Dana Lupsa (1)

Structura BeBranded are două secțiuni: una care tratează succint aspecte teoretice și furnizează exemple, răspunzând la întrebările CE? și DE CE? A doua, care propune rezolvarea concretă a unor exerciții, adică despre CUM?, aducând viziunilor teoretice, perspective emoționale și spirituale asupra brandingului personal.   

Mi-au rămas întipărite, alături de autograful Danei, următoarele idei:

Brandul personal nu este un logo, nu este o încercare de a face pe plac clienților, în speranța unor vânzări rapide, ci este o expresie a eului tău autentic și unic, pe care tu îl prezinți lumii întregi convingător, pasional și înțelept despre tine și profesia ta. Toți profesioniștii au nevoie de o imagine care să le reflecte cu fidelitate eul autentic. Un BRAND personal MEMORABIL este un brand recunoscut pentru expertiză, credibil, care comunică prin cuvinte, imagini și texte, în mod constant și consistent, generând valoare pentru publicul țintă. Construim un brand personal pe un fond, pe un conținut, cam 90% din proces, iar apoi adăugăm 10 % formă, adică modul potrivit de prezentare a conținutului.

Așadar, nu întâmplător am ales metafora parfumului pentru a descrie procesul de creație personalizat al unui brand. Procesul alchimic între floarea ta interioară și publicul căruia te deschizi, este un proces prin care tot produsul, nu doar forma, savoarea, culoarea, gramajul ambalajului și eticheta acestui parfum se face perceptibil în lume. Cu cât imaginea pe care noi o transmitem este mai aproape de ceea ce am vrut să transmitem, cu atât vom clarifica ce este unic, diferit și valoros misiunii noastre. Cu alte cuvinte, cu cât promisiunea brandului este mai aproape de planul nostru, obiectivele noastre, de managementul activ, la care se adaugă vizualul, elementele dramatice, stilul vestimentar, arhetipul de brand, personalitatea brandului, cu atât afacerea și harta sa perceptuală va fi mai cunoscută, admirată și asociată esenței tale de parfum!   

Participă și tu la WORKSHOPUL DANEI LUPȘA-CUM SĂ DEVII UN PROFESIONIST MEMORABIL, la Cluj:

https://www.facebook.com/events/2555813051321973/

Organizator: GLOBULARIA.EU, Academia Română de Imagine şi Imaginar Educațional

https://www.facebook.com/wwww.florinarussu.ro/

 

Dana Lupsa (5)

Cartea se poate comanda foarte ușor:

https://brandalchemist.ro/shop/

 

Imagini de la LANSAREA BeBranded, organizată de GLOBULARIA, decembrie 2019, în CLUJ, se pot răsfoi aici:

https://www.facebook.com/pg/brand.alchemist.by.dana.lupsa/photos/?tab=album&album_id=1547993722019345&ref=page_internal

cropped-siglaglobularia.png

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.