Dana Lupșa, The BRAND ALCHEMIST, mamă de peste 8 ani a două suflete, lector doctor în management de 15 ani, specialist PR, practician Law of Atrraction și antreprenor prin definiție.dana

“Simt și înțeleg provocările prin care trece o femeie care își dorește succes pe plan profesional și personal. Se spune despre mine că sunt „campioana motivării”, că le inspir și le dau curaj femeilor să strălucească!” Cel mai mult îmi place să le ajut să își “croiască” propriul brand, fie că sunt la început de drum sau au deja vechime.

dana

  1. Dana, ce e, ce nu e și pentru cine e brandul personal? 

Brandul personal, din punctul meu de vedere, este rezultatul unui proces de introspecție, clarificare și expunere publică a unor elemente precum valori sau puncte tari, dar și culori sau canale de comunicare. NU este un logo, nu este doar suma elementelor de identitate vizuală, ci rezultatul unui proces. Procesul de construcție de brand personal este potrivit tuturor celor care au sau își doresc să fie (re)cunoscuți în domeniul lor de activitate.

      2. Ai construit, împreună cu clientele tale, zeci de branduri. Cum se construiește un brand personal memorabil?

Procesul de construcție de brand pe care eu l-am conceput este reprezentat de cinci etape de clarificare – cum vrei să fii perceput, cum te percep alții, care sunt culorile, mesajele, tonul vocii tale, ce și cui promiți și unde comunici mesajele tale.

     3. Ce definește profesionalismul unei femei de afaceri în domeniul brandingului?

Profesionalismul unei femei de afaceri în domeniul brandingului arată cunoașterea exactă a procesului, îndeplinirea obiectivelor de vizibilitate și expunere a brandurilor, crearea unei relații de încredere în afaceri, respectarea termenelor.

    4. Ca practician “Law of attraction”, cum a funcţionat pentru tine Legea Atracţiei Universale?

 

dana 3

Pentru mine, legea Atracției Universale a funcționat în cel mai minunat mod cu putință, aducând oamenii, circumstanțele și momentele potrivite, așa încât să știu că sunt pe drumul potrivit. Sncronicitățile sunt modul Universului de a spune că ceea ce faci este menirea ta personală. Dacă totul se aranjează parcă de la sine, dacă totul decurge firesc în acțiunile mele, știu cu certitudine că este ceea ce trebuie să fac.

5. Cum pot femeile să folosească Legea Atracţiei Universale în procesul de construcţie de brand, autentificare și adaptare la nișa în care businessul lor activează ?

 

dana2

Utilizând exerciții de vizualizare a carierei, de conectare minte-inimă și exersare a ascultării intuiției, un vision board cu imagini ale principalelor aspecte ale vieții lor, renunțând la așteptări și control și fiind atente la semnele care apar pe drumul lor profesional.

 6. Care e rolul brandului în triada Dezvoltare personală, Dezvoltare  spirituală și Educaţie antreprenorială?

Procesul însuși, așa cum îl propun eu, este o combinație de dezvoltare personală, conștientizare, sondare interioară și dezvoltare spirituală care, dublat de cunoștințe temeinice în domeniul antreprenorial și managerial, aduce cu sine poziționarea ca punct de referință în domeniul în care profesionistul sau afacerea activează.            

 

Interviu realizat de FLORINA RUSSU.RO, Președintele Academiei Române de Imagine și Imaginar Educațional GLOBULARIA.EU

JPSSIGLA SITE

Interviu publicat și în THE WOMAN.Ro, aici: https://thewoman.ro/dana-lupsa-cum-sa-devii-un-profesionist-memorabil/?fbclid=IwAR3FzmoRZnhNnH_JF7nVjKPOuxaUf8Ihya0N_y7f9fW1p9WSPgzM18dP7dM

 

Dana: 0722612965


www.brandalchemist.ro

dana@brandalchemist.ro

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *