ANDREI, bine ai venit în seria de interviuri dedicate figurilor publice celebre din țară, a afacerilor educative din Academia GLOBULARIA, PRIMA ACADEMIE A EDUPRENORILOR din România.

Viziunea GLOBULARIA este să ofere educație vizuală promotorilor educaționali (şcoli, universități, familii, persoane publice, companii), prin filme, texte personalizate şi imagine film profesionistă, pentru o stare de bine autentică şi pozitivă în procesele de învățare survenite de-a lungul poveştii lor antreprenoriale.

Considerăm că înainte de a ne interesa ce învață copiii noştri, cum învață copiii noştri, am putea începe orice proiect educațional de la întrebarea: “Ce, cum şi cât îşi poate imagina copilul nostru?” Iar GLOBULARIA-GLOBAL EDUPRENEURS ACADEMY are ca misiune aducerea imaginației pe piață printr-un CONTENT VIZUAL SĂNĂTOS, UN IMAGINAR POZITIV şi în educație (spații noi de învățare, imagine artistică în filmele şi fotografiile proiectelor care investesc în educație vizionară, webinarii, cursuri şi cărți de imaginar care pot ghida orice proiect spre inovație, prin consiliere vizuală şi creare de concepte noi pentru o reconstrucție a imaginarului contemporan în aliniament cu globalizarea şi hipertehnologizarea artelor vizuale din domeniul publicității.

  1. Pentru profesioniștii care iau contact frecvent cu Academia Română de Imagine și Imaginar Educațional, te rog să ne spui povestea ta și a afacerii tale.

Povestea mea a început atunci când am susținut examenul de Bacalaureat, din al doilea an! Până atunci, nu știam ce să fac cu viața mea. Însă, după ce am văzut diploma, deși cu medie mică (de 5,5), am decis că voi merge la Facultatea de Litere, Jurnalism. Visam să învăț mai bine Limba și Literatura Română, ortografia etc. Sincer, îmi doream să devin scriitor.

Ajuns în Facultate, mi-am dat seama că trebuie să învăț. Și asta am făcut. Trei ani, zi de zi, am stat în bibliotecă: de luni până vineri după ore, și în weekend de dimineață până seara. De la media de 5.5 la BAC, am ajuns la 9.00 media licență și am avut nota 10 la examenul final. Mi-am dat seama că trebuie să învăț și să-mi dezvolt imaginația și ideile mele.

Datorită proiectelor bune ale Guvernului României, reușiserăm, acum doi ani, să aplic la un loc de români de pretutindeni la Universitatea „Ovidius” din Constanța, master de Comunicare. Aici am reușit, cu adevărat, să înțeleg subtilitățile jurnalismului și să pot crește cu adevărat în ceea ce înseamnă jurnalism. Am ajuns la media generală de 9.72 și nota la examenul final este 10.

Acum, proaspăt absolvent, am decis că e timpul să dezvolt un proiect nou, un proiect de promovare al oamenilor frumoși la chip și la idei. Așa că a luat viață noul proiect: ideisioferte.ro!

122725981_144377487381662_6265697667809882486_n

Prin ideisioferte.ro promovez talente, idei, oferte și, nu în ultimul rând, oameni! Pentru că oamenii sunt cei care mișcă lucrurile pe acest pământ.

  1. Știu că businessul tău poate educa, în sens larg, oameni și copii. Cum poți aduce schimbare și progres în nișa în care activezi?

Schimbarea începe din noi. Eu nu încerc să pătrund în inima și mintea altor oameni. Tot ce încerc eu este să-i fac pe oameni să se descopere și, evident, să-i promovez prin interviuri și articole de calitate!

Analizând piața, mi-am dat seama că ceva lipsește și anume interviuri în care se vorbește despre produse și servicii, fără cenzură. Și evident că lipsesc articole tematice și informative despre anumite produse. Când vorbesc de aceste texte, am în vedere texte care să fie prietenoase cu oamenii, să fii pe înțelesul tuturor.

ANDREI 2

  1. Care a fost experiența personală și spirituală, autentică și unică, ce a generat noutate în viața ta profesională? Când ai accesat “al treilea ochi” în business?

Mă văd mai degrabă un analist. Îmi place să analizez și să observ ce lipsește într-o parte și ce ar merge în cealaltă parte. Zi de zi analizez site-uri, articole și mă documentez pentru a face lucrurile și mai bune pe viitor.

Propriu-zis în business nu mă văd. Mă văd mai degrabă într-un angrenaj cu alți oameni, muncind la o idee. E greu să faci ceva măreț fără o echipă. Practic, echipa este cheia succesului. Mulți antreprenori ar trebui să facă lecții de gestionare a echipei, pe lângă cursurile de psihologie cu care se laudă.

Îi sfătui chiar să citească și cartea lui Bruce Bueno de Mesquita și Alastair Smith: Manualul Dictatorului. Sunt chestii de reținut de aici!

aNDREI

  1. Care sunt conceptele solide și imaginarul sănătos de bune practici educative pe care le promovezi?

Încerc să educ oamenii prin texte de calitate și promovarea altor idei. Pentru mine este important ca oamenii să fie informați despre anumite produse despre care se scrie foarte puțin. Sau chiar dacă se scrie, se scrie superficial.

Oamenii trebuie să fie bine informați de ceea ce ține imaginea unei afaceri: cum o pot face mai bună. Fie că aleg să se promoveze printr-un site de prezentare, blog sau un magazin online.

  1. Pe principiul că tot ceea ce ne imaginăm influențează realitatea, ce proiectează constant imaginația ta asupra viitorului și cum crezi tu că “se vede” în exterior tot ce ești și ce faci prin produsele care ajung în casele și inimile oamenilor?

Curiozitatea m-a împins dintotdeauna să aflu cum funcționează algoritmul imaginației în realitate. Mi-a fost greu să-mi dau seama cât de subtile sunt gândurile întru crearea realității. Să fiu sincer, merg după „chemarea străbunilor” – să fac bine oamenilor chiar și prin texte bune.

Încă am multe de învățat, dar vreau să fac mereu bine. Din acest motiv pierd multe nopți documentându-mă, dar merită.

Dar una știu exact: oamenii merită tot cei mai bun, mai calitativ și mai informativ!

Interviu realizat de Florina Russu-GLOBAL EDUPRENEUR pentru GLOBULARIA-GLOBAL EDUPRENEURS ACADEMY 

page-4

VISION MISSION

Două întrebări m-au preocupat mereu:

“Ce-ar fi dacă fiecare profesor ar fi şi propriul său antreprenor?”

“Ce-ar fi dacă mediul business ar fi şi un metodist mai bun, nu doar un autodidact competent?”

Experiența mea şi expertiza profesională răspunde la ele prin proiectele active prezentate mai sus şi dezvoltă resurse de calitate pentru destinații de învățare diverse. Împreună, citind aceste rânduri, vom face recunoaşterea profilului unui Eduprenor de succes. Prin dezvăluirea transferurilor de bune practici între mediul de Business şi cel educațional, vom identifica împreună portretul antreprenorilor de mâine. Cel mai interesant şi mai practic punct al acestui site vă va dezvălui metode vizuale de învățare bazate pe un imaginar sănătos şi actual, menit să vindece “boli” de sezon ale imaginarului colectiv preconceput.

services

Viziunea GLOBULARIA este să ofere educație vizuală promotorilor educaționali (şcoli, universități, familii, persoane publice, companii), prin producții media, film, texte personalizate şi fotografie profesionistă, pentru o stare de bine autentică şi pozitivă în procesele de învățare survenite de-a lungul poveştii lor antreprenoriale.

Cover lat

Considerăm că înainte de a ne interesa ce învață copiii noştri, cum învață copiii noştri, am putea începe orice proiect educațional de la întrebarea: “Ce, cum şi cât îşi poate imagina copilul nostru?” Iar GLOBULARIA-GLOBAL EDUPRENEURS ACADEMY are ca misiune aducea imaginației pe piață printr-un CONTENT VIZUAL SĂNĂTOS, UN IMAGINAR POZITIV şi în educație (spații noi de învățare, imagine artistică în filmele şi fotografiile proiectelor care investesc în educație vizionară, webinarii, cursuri şi cărți de imaginar care pot ghida orice proiect spre inovație, prin consiliere vizuală şi creare de concepte noi pentru o reconstrucție a imaginarului contemporan în aliniament cu globalizarea şi hipertehnologizarea artelor vizuale din domeniul publicității.

Untitled design (1)

Vă invit să citiți și alte interviuri minunate dedicate proiectelor din educație, aici:

Bianca Bioșa- EvoCariera GLOBULARIA. Managementul carierei și viitorului muncii.

ROXANA DOMNICA-MORE GLOBAL NETWORKING

LAURA IVINIŞ-BLOGGER Dialoguri Sincere-INTERVIU GLOBULARIA

ReImagine Education-MĂDĂLINA HODOROG-Trainer. Consultant GLOBULARIA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *