INTERVIU FAMILY BUSINESS-“CĂLĂTOREȘTE CU RADU”

GLOBULARIA “CĂLĂTOREȘTE CU RADU” vara aceasta! 

Radu, Miruna şi Cătălina, bine ați venit în seria de interviuri dedicate figurilor publice celebre din țară, a afacerilor educative din Academia GLOBULARIA, PRIMA ACADEMIE A EDUPRENORILOR din România!

0

Viziunea GLOBULARIA este să ofere educație vizuală promotorilor educaționali (şcoli, universități, familii, persoane publice, companii), prin filme, texte personalizate şi imagine film profesionistă, pentru o stare de bine autentică şi pozitivă în procesele de învățare survenite de-a lungul poveştii lor antreprenoriale.

Considerăm că înainte de a ne interesa ce învață copiii noştri, cum învață copiii noştri, am putea începe orice proiect educațional de la întrebarea: “Ce, cum şi cât îşi poate imagina copilul nostru?” Iar GLOBULARIA-GLOBAL EDUPRENEURS ACADEMY are ca misiune aducerea imaginației pe piață printr-un CONTENT VIZUAL SĂNĂTOS, UN IMAGINAR POZITIV şi în educație (spații noi de învățare, imagine artistică în filmele şi fotografiile proiectelor care investesc în educație vizionară, webinarii, cursuri şi cărți de imaginar care pot ghida orice proiect spre inovație, prin consiliere vizuală şi creare de concepte noi pentru o reconstrucție a imaginarului contemporan în aliniament cu globalizarea şi hipertehnologizarea artelor vizuale din domeniul publicității.

  1. Vă rog să vă prezentați publicului cititor. Cine e Radu? Cine e Miruna şi cine e Cătălina?

Radu e ideea, Miruna inspirația şi Cătălina puțin din amândouă iar împreună suntem familia Diac.

7 (2)

Activăm în domeniul turistic din 2005 şi spunem că o facem cu drag, îmbinând pasiunea pentru călătorii cu bucuria de a explora împreună cu familia şi alături de prieteni, locuri noi, destinații cu istorie sau locuri care strigă “relaxare”. Ce ne aduce plus de valoare este faptul că ajutăm clienții, inclusiv în alegerea destinațiilor, povestindu-le din călătoriile noastre sau din informațiile colectate de la târgurile de turism. Putem spune că, de-a lungul timpului, o bună parte din clienți au devenit apropiați nouă şi inclusiv impărtăşesc cu noi călătoriile lor. Pentru familia noastră, turismul reprezintă o afacere viabilă, în care ne implicăm cu mic, cu mare. Una dintre cele mai mari provocări întâlnite este furnizarea de produse compatibile pentru fiecare persoană, în funcție de buget, hobby-uri etc.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor celor ce ne calcă pragul agenției, indiferent că o fac fizic sau în mediul online, ne concentrăm pe o comunicare cât mai eficientă cu fiecare în parte.

Ne ghidăm după motto-ul lui Thomas Watson, “Pentru a avea succes, trebuie să ai inima în afacere şi afacerea în inimă”.

11

  1. A face business educațional, adică a-ți educa clienții este foarte important! Știu că poziția voastră profesională poate educa, în sens larg, familii și copii. Cum puteți aduce schimbare și progres în nișa de business în care activați?

Cererea antreprenorială reprezintă şansa de a porni o afacere viabilă, iar turismul este unul dintre acele domenii de necesitate şi interes a potențialilor cumpărători. 

Pentru ca piața turistică este foarte vastă, în momentul în care clientul solicită o ofertă, încercăm să avem o comunicare cât mai eficientă şi să aflăm cât mai multe detalii despre scopul călătoriei, pentru a livra exact ceea ce îşi doresc. Este o condiție esențială pentru o afacere de succes, ea fiind adesea principalul factor de reuşită în acest domeniu.

  1. “Călătoreşte cu RADU” este un proiect antreprenorial tare curajos şi necesar industriei de călătorii cu sens. Care este povestea sa, Radu?1

După aproape 10 ani de activitate ca director de agenție la o companie românească, am simțit că nu ajunsesem la ultimul nivel al piramidei lui Maslow: autoîmplinirea. Eram dornic să las o urmă, ceea ce însemna să schimb ceva la lumea din jur. Din pasiunea pentru călătorii şi pe baza a ceea ce ştiam deja, a luat naştere “Călătoreşte cu Radu”. Turismul ne permite să îmbinăm într-un mod plăcut viața profesională şi cea personală. Mi-am dorit ca prin ceea ce fac eu să îmbunătățesc viețiile oamenilor şi am considerat că, prin a-i trimite să viziteze lumea, pot face asta. Cred cu tărie că turismul reprezintă un mod de educație şi dezvoltare personală pentru fiecare dintre noi, iar această abordare aduce progres. Din fericire, sunt tot mai mulți oameni care îşi doresc să îşi deschidă noi orizonturi şi să cunoască popoare şi culturi noi.  

  1. Dragă Cătălina, nu este simplu să călătorim, de la bagaje, la familie, la oferte, la stabilirea locației, a fotografiilor pe care le facem etc. Care sunt conceptele solide, valorile pe care le promovați și cum transmiteți vizual celor din preajmă un imaginar sănătos de bune practici în aventurile vieții şi în aventurile din călătorii?7 (1)

Pentru mine, bagajul a reprezentat o problemă reală de când mă ştiu, obişnuiam să pun multe lucruri, iar de cele mai multe ori nu reuşeam să ne folosim de tot ceea ce aveam la noi. În mintea mea îmi spuneam că mai bine să am ceva şi să nu îmi trebuiască, decât să am nevoie şi să nu găsesc. Fiecare coltişor al bagajului era plin cu de toate. Cert este că lucrurile s-au schimbat, am început să călătorim cu avionul, iar mai de voie mai de nevoie am început să devin mult mai organizată atunci când ne pregătim să plecăm în vacanță. Înainte să arunc la întâmplare nişte lucruri în bagaj, stau, calculez ceea ce urmează să iau cu mine, pun în balanță şi mă întreb dacă chiar avem nevoie de lucrul respectiv.

Încet, încet am învățat să facem câte un rucsac pentru fiecare atunci când călătorim, mai puțin de 7-8 zile. Timpul ne-a dovedit că nu avem nevoie de multe lucruri şi că e mult mai simplu şi mai confortabil să călătorim cu bagaje mici.

Vacanțele reprezintă dorința de cunoaştere, pasiune, visare, hrana pentru suflet şi minte. Când suntem în concediu ne permitem să fim fericiți. Dacă acum câțiva ani luxul însemna să ai un laptop, azi luxul reprezintă să poți renunța la el. A călători este una dintre cele mai mari bucurii, este o şansă de a descoperi ceea ce nu poți să descoperi, destinații fascinante care să îți bucure sufletul. Ce poate fi mai plăcut decât să stai o zi întreagă fără să faci nimic, visând, hoinărind pe malul unei ape, uitându-te la cer sau lenevind în pat… Unul dintre cele mai de preț lucruri în viață este, probabil, să te bucuri de fiecare clipă şi de momentele petrecute cu cei dragi.

Îmi permiți să ofer un sfat tuturor, înainte de o călătorie? E simplu: dacă scopul e relaxarea, relaxați-vă, dacă e cunoaşterea, învățați… Trăiți ce vă doriți. Dacă nici în vacanță nu o facem, atunci când?

calat calka

  1. Pe principiul că tot ceea ce ne imaginăm influențează realitatea, ce proiectează familia, viața voastră de familie constant asupra viitorului?

Familia Diac proiectează asupra viitorului BUCURIA de a fi împreună, de a lucra împreună, de a călători împreună, de a fi alături de oameni dragi şi de a ne face noi prieteni în călătoriile noastre.

Fie că suntem iubitori de peisaje splendide, nebuni după perfecțiune, după ordine sau curățenie, cu toții avem nevoie deseori de o formă oarecare de relaxare. Unul dintre cele mai de preț lucruri în viață este, probabil, să înveți să te bucuri de fiecare clipă, să priveşti ca pe ceva magic râsul copiilor, momentele petrecute cu o persoană dragă sau să manifeşti interes față de viață, aşa cum o vezi tu, căci lumea e plină de comori, de suflete nobile şi de locuri frumoase. Calitatea vieții e întotdeauna direct proporțională cu capacitatea de a te bucura.

5

  1. Dragă Miruna, povesteşte-ne cum te simți tu în excursiile cu familia ta şi care e cel mai frumos loc pe care l-ai vizitat?9 10

Deşi am vizitat foarte multe locuri frumoase împreună cu părinții, excursia mea favorită a fost un weekend petrecut la munte, în Cheile Râmețului, vara trecută, cu părinții şi câțiva prieteni cu cortul. Am stat trei zile, ne-am plimbat prin chei, am urcat pe munte, am vizitat satul Cheia, un sat uitat de lume din munții Trascău, Apuseni, care mai are doar doi locuitori, seara am făcut foc de tabără, am privit cerul cu stele. A fost foarte emoționant. Pentru mine, natura este fantastică, plină de vietăți şi de peisaje minunate. Acolo, în mijlocul muntelui, luna părea mai mare, lumina mai puternică şi era mai frumoasă. Am văzut stele căzătoare. Aerul era atât de proaspăt şi de curat față de cel de la oraş. Simțeam mirosul naturii şi liniştea muntelui. Doar râul se auzea. Pot spune că natura este cel mai frumos lucru creat de Dumnezeu pe Pământ.

Vă doresc success mai departe şi mă onorează nespus colaborarea noastră! 

MULȚUMESC familiei DIAC pentru sufletul frumos și vibe-ul fresh al acestui interviu!

Interviu realizat de Florina Russu-GLOBAL EDUPRENEUR pentru GLOBULARIA-GLOBAL EDUPRENEURS ACADEMY 

page-4

VISION MISSION

Două întrebări m-au preocupat mereu:

“Ce-ar fi dacă fiecare profesor ar fi şi propriul său antreprenor?”

“Ce-ar fi dacă mediul business ar fi şi un metodist mai bun, nu doar un autodidact competent?”

Experiența mea şi expertiza profesională răspunde la ele prin proiectele active prezentate mai sus şi dezvoltă resurse de calitate pentru destinații de învățare diverse. Împreună, citind aceste rânduri, vom face recunoaşterea profilului unui Eduprenor de succes. Prin dezvăluirea transferurilor de bune practici între mediul de Business şi cel educațional, vom identifica împreună portretul antreprenorilor de mâine. Cel mai interesant şi mai practic punct al acestui site vă va dezvălui metode vizuale de învățare bazate pe un imaginar sănătos şi actual, menit să vindece “boli” de sezon ale imaginarului colectiv preconceput.

services

Viziunea GLOBULARIA este să ofere educație vizuală promotorilor educaționali (şcoli, universități, familii, persoane publice, companii), prin producții media, film, texte personalizate şi fotografie profesionistă, pentru o stare de bine autentică şi pozitivă în procesele de învățare survenite de-a lungul poveştii lor antreprenoriale.

Cover lat

Considerăm că înainte de a ne interesa ce învață copiii noştri, cum învață copiii noştri, am putea începe orice proiect educațional de la întrebarea: “Ce, cum şi cât îşi poate imagina copilul nostru?” Iar GLOBULARIA-GLOBAL EDUPRENEURS ACADEMY are ca misiune aducea imaginației pe piață printr-un CONTENT VIZUAL SĂNĂTOS, UN IMAGINAR POZITIV şi în educație (spații noi de învățare, imagine artistică în filmele şi fotografiile proiectelor care investesc în educație vizionară, webinarii, cursuri şi cărți de imaginar care pot ghida orice proiect spre inovație, prin consiliere vizuală şi creare de concepte noi pentru o reconstrucție a imaginarului contemporan în aliniament cu globalizarea şi hipertehnologizarea artelor vizuale din domeniul publicității.

Untitled design (1)

Vă invit să citiți și alte interviuri minunate dedicate proiectelor din educație, aici:

Bianca Bioșa- EvoCariera GLOBULARIA. Managementul carierei și viitorului muncii.

ROXANA DOMNICA-MORE GLOBAL NETWORKING

LAURA IVINIŞ-BLOGGER Dialoguri Sincere-INTERVIU GLOBULARIA

ReImagine Education-MĂDĂLINA HODOROG-Trainer. Consultant GLOBULARIA

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *